arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۸۱۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۲ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۳

پنتاگون: به نظارت بر اوضاع در خاورمیانه ادامه می‌دهیم / برای دفاع از اسرائیل و حفاظت از نیرو‌های آمریکایی آماده می‌مانیم؛ هیچ گونه حمله‌ای به نیروهایمان را تحمل نخواهیم کرد /  تمرکز ما بر کاهش تنش در منطقه و دستیابی به آتش بس در غزه است

وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا «پنتاگون» سه شنبه 6 شهریور اعلام کرد که در صورت وقوع هرگونه حمله به اسرائیل از آن دفاع خواهیم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا «پنتاگون» سه شنبه 6 شهریور اعلام کرد که در صورت وقوع هرگونه حمله به اسرائیل از آن دفاع خواهیم کرد.
 
به گزارش «انتخاب»؛ پنتاگون می گوید که ما به نظارت بر اوضاع در خاورمیانه ادامه می‌دهیم و برای دفاع از اسرائیل و حفاظت از نیروهای آمریکایی آماده می‌مانیم.
 
وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا افزود:  تمرکز ما بر کاهش تنش در منطقه و دستیابی به آتش بس در غزه است.
 
پنتاگون در ادامه اظهار کرد: درگیری‌های بین اسرائیل و حزب‌الله در آخر هفته گذشته گسترده‌تر بود اما به معنای گسترش درگیری نیست.
 
وزارت دفاع امریکا با بیان اینکه ما در حال هماهنگی با شرکا برای کمک به کشتی ها در دریای سرخ هستیم افزود: نیروهای خود را در اقیانوس‌های هند و آرام تقویت می‌کنیم.
 
پنتاگون خبر داد که ما اطمینان حاصل خواهیم کرد که نیروهایمان محافظت شوند و هیچ گونه حمله ای به نیروهایمان را تحمل نخواهیم کرد.
نظرات بینندگان